Archiwum rok 2013/2014

"Kozucha Kłamczucha" w wykonaniu rodziców uczniów 1c
Image: "Kozucha Kłamczucha" w wykonaniu rodziców uczniów 1c

5 czerwca, w samo południe odbyło się przedstawienie pt. „Kozucha Kłamczucha” dla maluchów z klas 1-3. W aktorów wcielili się rodzice uczniów klasy 1c, pod czujnym okiem siostry Krystyny Lichwiarz: Zobacz zdjęcia

Dzień Dziecka w 1a
Image: Dzień Dziecka w 1a

3 czerwca uczniowie  klasy I a świętowali Dzień Dziecka. Najpierw obejrzeli przedstawienie "Kot w butach" w OCK-u, a następnie udali się na śniadanko, a później  na pobliski plac zabaw, gdzie świetnie się bawili. Nawet chłód nie mógł zepsuć tego wyjątkowego dnia. Kochanym dzieciom życzę jeszcze wielu takich "uśmiechniętych" chwil.  Marta Bujakiewicz

Dzień na sportowo.

5 czerwca klasy VI a i VI c spędziły na sportowo. Po próbie poloneza udaliśmy się do Kręgielni pp Kędzierskich. Tam przez 2,5 h uprawialiśmy różne sporty. Chyba największym powodzeniem cieszyły się korty tenisowe.

Wycieczka godna polecenia
Image: Wycieczka godna polecenia

Wszyscy uczniowie z klasy 3c  uczestniczyli w dniu 28.05.2014r. w całodniowej wycieczce do Kopalni Srebra w Tarnowskich Górach. Na początek zapoznaliśmy się z  historią kopalni w multimedialnym Muzeum Górnictwa, a następnie zjechaliśmy ubrani w kaski ochronne pod ziemię, jak na górników przystało.

Dzień Dziecka w kl.3c
Image: Dzień Dziecka w kl.3c

2 czerwca  nasza klasa została zaproszona do Zespołu Szkół Usługowych na warsztay kulinarne i fryzjerskie. Zaciekawieni ruszyliśmy w drogę. Przywitała nas mama naszej koleżanki Igi i zaprosiła do pracowni restauracyjnej, gdzie nauczyliśmy się pięknie nakrywać do stołu, składać serwetki oraz poznaliśmy tajniki zawodu- kelner.

Dzień Dziecka w I c
Image: Dzień Dziecka w I c

2 czerwca, z okazji Dnia Dziecka cała klasa I c razem z wychowawcą wybrała się do restauracji San Remo. Dziękujemy Mamie Brajana za zaproszenie i przepyszne lody. To był przepiękny dzień.Zobacz zdjęcia

"Stokrotki" dla swoich Mam
Image: "Stokrotki" dla swoich Mam

3 czerwca szkolny zespół "Stokrotki" prowadzony przez Panią Alinę Janikowską zaprezentował się w koncercie z okazji Dnia Matki. Dziewczynki tańczyły, śpiewały, pokazywały swoje umiejętności gimnastyczne i baletowe. W ten sposób chciały uczcić święto swoich Mam i pochwalić się tym, czego nauczyły się podczas zajęć w szkole. Widownia dopisała i gromkimi brawami podziękowała za popisy swoim pociechom. Zobacz zdjęcia

Wycieczka klas 2b i 2c
Image: Wycieczka klas 2b i 2c

Klasa II B I II C w poniedziałek 26 maja była na wycieczce  w Rogowie k/ Gniezna. Pogoda i humory nam dopisały. Razem z p. przewodnik zwiedzając ścieżkę dydaktyczną przenieśliśmy się do epoki dinozaurów. Braliśmy też udział w warsztatach: Upiecz dinozaura, Zabawa w geologa. Dzieci bardzo się cieszyły z jazdy na ouadach i pokonania ścieżki w parku linowym. Oczywiście był też czas na zakup pamiątek i spontaniczne zabawy na placu zabaw. Agnieszka Pastuszak, galeria