Mode:
Archiwum rok 2014/2015

Dzień Patrona Szkoły
Image: Dzień Patrona Szkoły

W poniedziałek 08 czerwca obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Patrona Szkoły s. Anzelmy Marii Matuszczak. Na uroczystej akademii uczniowie klasy III c przypomnieli swoim kolegom i koleżankom, kim była i jak żyła nasza patronka. Następnie wszyscy udaliśmy się do kościoła św. Antoniego i uczestniczyliśmy we mszy św. foto

Dzień Dziacka w 1c
Image: Dzień Dziacka w 1c

Dzień Dziecka klasa 1c postanowiła spędzić na świeżym powietrzu na Piaskach - Szczygliczce.  Najpierw zwiedziliśmy Park Olbrzymich Owadów, gdzie obejrzeliśmy owady oraz poznaliśmy ciekawostki z nimi związane.  Potem zjedliśmy lody. Wspólna zabawa na świeżym powietrzu sprawiła wszystkim wiele radości. foto

Bezpiecznie w wakacje i przez cały rok
Image: Bezpiecznie w wakacje i przez cały rok

Zbliżają się wakacje i w związku z tym uczniowie klas I-III przypominają sobie zasady bezpiecznej zabawy w górach, nad morzem, na łące i w lesie. W tych zajęciach pomagają im kolorowe i ciekawe książeczki „Bezpiecznie przez cały rok. Fundatorem tych pomocy dla każdego ucznia jest Towarzystwo Ubezpieczeń „Skok”. Dziękujemy!

Konkurs o Janie Pawle II
Image: Konkurs o Janie Pawle II

W 7 numerze naszej szkolnej gazetki Niecodziennik został ogłoszony konkurs o Janie Pawle II. Wśród osób, które prawidłowo odpowiedziały na pytania wylosowano nagrodę. Piękne słuchawki otrzymała Wiktoria Pietrzak z klasy I d. Gratulujemy!

Robimy maskotki
Image: Robimy maskotki

W dniu 3 czerwca klasa I a własnoręcznie wykonywała swoje pierwsze pluszowe zabawki.  Dzieci z takim zapałem zabrały się do pracy, że powstała armia przepięknych laleczek i kotków.  Dziękujemy Pani Iwonie i Pani Marzannie za naukę przez zabawę i prosimy o jeszcze. foto

Gałgankowe warsztaty
Image: Gałgankowe warsztaty

We wtorek 2 czerwca klasa I d uczestniczyła w wyjątkowych warsztatach. Zabawili się w małych krawców i mogli samodzielnie wykonać pluszowe zabawki: dziewczynki - laleczki a chłopcy - kotki. foto

Rajd dla upamiętnienia 25 – lecia samorządności
Image: Rajd dla upamiętnienia 25 – lecia samorządności

Dnia 1 czerwca odbył się rajd pieszy (SP) i rowerowy (Gim) dla upamiętnienia 25 –lecia samorządności. W rajdzie pieszym wzięły udział dwie 15 osobowe drużyny z naszej szkoły. Uczniami opiekowali się: Monika Kaźmierczak, Sylwia Maleszka, Bogna Szymanek i Dominik Kaszuba. W czasie rajdu na rynku miał miejsce plener malarski. foto

Czekoladowy Dzień Dziecka 2b
Image: Czekoladowy Dzień Dziecka 2b

2 czerwca 2015r. uczniowie klasy 2b już drugi dzień świętowali Dzień Dziecka. Najpierw były zabawy na placu zabaw. Później podróż autobusem do Fabryki czekolady, gdzie każdy mógł samodzielnie wyczarować swoje własne niezwykłe słodkości.  Małym łasuchom warsztaty cukiernicze bardzo się podobały. foto

Dzień Dziecka w Krasiejowie
Image: Dzień Dziecka w Krasiejowie

1 czerwca 2015r. klasy IIb i c pod opieką p. Marioli, s. Krystyny, p. Magdy i p. Justyny udały się na wycieczkę do zaczarowanego i bardzo ciekawego miejsca - Parku Dinozaurów w Krasiejowie. Dzieci przez całą podróż były bardzo grzeczne i z niecierpliwością wyczekiwały momentu przybycia na miejsce. I warto było czekać, bo zabawa była wspaniała. foto

Dzień Dziecka w 5a
Image: Dzień Dziecka w 5a

Dzień Dziecka w klasie 5a obchodziliśmy we wtorek 2 czerwca. Data nietypowa, ale dzięki temu ominęły nas dziecięce tłumy na Piaskach Szczygliczce, dokąd się udaliśmy wraz z wychowawcą p. Gerardem. Na miejscu zastając przepiękną słoneczną pogodę mieliśmy czas na grę w piłkę na orliku, na opalanie i plażowanie, gry i zabawy a przede wszystkim na przebywanie ze sobą. Chłodząc się lodami wróciliśmy do szkoły uśmiechnięci i zadowoleni z tak aktywnego Dnia Dziecka. foto

Strona 7 z 36First   Previous   2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  Next   Ostatni