Archiwum rok 2015/2016

Magdalena Adamczak wyróżniona tytułem „Młody Talent 2016″
Image: Magdalena Adamczak wyróżniona tytułem „Młody Talent 2016″

W Dniu Animatora i Pracownika Kultury - 20 maja 2016 roku odbyła się uroczysta gala, na którą Pani Prezydent Ostrowa Wielkopolskiego Beata Klimek zaprosiła osoby mające osiągnięcia o istotnym znaczeniu w twórczości artystycznej, kreowaniu zjawisk kulturalnych, upowszechnianiu lub ochronie kultury. Miło nam poinformować, że w gronie laureatów znalazła się również Magdalena Adamczak, uczennica kl. VIc, której nadano zaszczytny tytuł „Młody Talent 2016″.

5b wróciła z Karpacza
Image: 5b wróciła z Karpacza

W środę 18 maja odbyła się wycieczka naszej klasy czyli 5b do Karpacza. O godzinie 6.00 była zbiórka na parkingu naszej szkoły. Tego dnia na początku zwiedziliśmy zamek w Książu. Pod czujnym okiem pana przewodnika podążaliśmy szlakiem Daisy. foto

Uroczystość Maryi Wspomożycielki Wiernych w I - III
Image: Uroczystość Maryi Wspomożycielki Wiernych w I - III

"Bo dałeś nam usta, by słać innym uśmiech. Bo dałeś nam oczy, by patrzeć z miłością. Bo dałeś nam ręce, by pomagać. Bo dałeś nam serce, by kochać bezinteresownie" - dla naszych Sióstr ze Zgromadzenia Córek Maryi Wspomożycielki Wiernych, jak i dla nas wszystkich, 24 maja jest ważnym świętem. Tego dnia grupa uczniów pod kierownictwem s. Elżbiety przygotowała słówko, w trakcie którego Samorząd Uczniowski wręczył Siostrom w podziękowaniu za ich misję kwiaty i kartki z życzeniami. foto

Święto Maryi Wspomożycielki Wiernych
Image: Święto Maryi Wspomożycielki Wiernych

Dzisiaj obchodziliśmy Święto Maryi Wspomożycielki Wiernych. Był to także dzień, w którym mogliśmy podziękować siostrze dyrektor. Uroczystą akademię przygotowała klasa  5a wraz z siostrą Urszulą. O godzinie 11.00 uczestniczyliśmy w uroczystej Mszy Św. foto

„Młody talent roku” dla Gabrysi Grzyb

„Młody talent roku” tą zaszczytną nagrodę przyznaną przez Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego w miniony piątek otrzymała uczennica klasy IVc Gabrysia Grzyb. Gabrysia od 4 lat doskonali swój warsztat muzyczny w MDK pod okiem Pani Ewy Borowicz – Kasznickiej w studiu wokalnym Art. – Musica.

Zawody pływackie "O szpadę muszkieterów" - ciąg dalszy
Image: Zawody pływackie "O szpadę muszkieterów" - ciąg dalszy

Przedstawiamy kolejną grupę naszych uczniów, która wzięła udział w zawodach pływackich z okazji Dnia Dziecka "O Szpadę Muszkieterów". Zobacz fotorelację.

Srebrny sukces
Image: Srebrny sukces

Drużyna składająca się z uczniów klasy 5b: Iga Mazurek, Natalia Pawlak, Zuzia Ciupka, Krzysztof Kurzawski, Karol Rachwalski wywalczyli srebrną odznakę w IX historycznym konkursie Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego "Spacerem w przeszłość" pod hasłem "Ostrów Miastem trzech Religii i trzech narodowości."

WIZYTA W BIBLIOTECE
Image: WIZYTA W BIBLIOTECE

W poniedziałek 23 maja klasa 2a wraz z wychowawczynią p. Katarzyną Kolską odwiedziła bibliotekę dla dzieci i młodzieży  przy ul. Królowej Jadwigi.

Pływackie medale w klasie 3a
Image: Pływackie medale w klasie 3a

W minioną niedzielę, 22 maja ostrowska pływalnia "Delfin" gościła blisko stu młodych pływaków - uczniów ostrowskich szkół podstawowych. Wszystko za sprawą zorganizowanych tam XI Zawodów Pływackich o Szpadę Muszkieterów. Wśród zasłużonych znaleźli się również uczniowie naszej szkoły. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach wiekowych otrzymali: Oliwia Płonka i Patryk Dudek, a trzecie miejsca: Alicja Przybylska i Kacper Mielniczek - uczniowie klasy 3a. Serdecznie gratulujemy wyników!!! :) wychowawczyni - Marta Michalak

Czytaj więcej...

XI Zawody Pływackie o Szpadę Muszkieterów
Image: XI Zawody Pływackie o Szpadę Muszkieterów

22 maja w XI Zawodach Pływackich o Szpadę Muszkieterów walczyło wielu młodych pływaków. Byli wśród nich uczniowie naszej szkoły z klas I - III. Gratulujemy pasji i bardzo dobrych wyników!

"Książki Naszych Marzeń" - powoli podsumowujemy.
Image: "Książki Naszych Marzeń" - powoli podsumowujemy.

Czas projektu "Ksiązki Naszych Marzeń" dobiega końca. Rozpoczynamy podsumowania, które zostaną przedstawione w bibliotece od 8 do 15 czerwca. Już dziś zapraszam do odwiedzin wystawy. Zobaczcie także prezentacje multimedialne uczniów

Wycieczka klasy 2b
Image: Wycieczka klasy 2b

Dnia 20.05.2016r. klasa II b wraz z wychowawczynią p. Anią Walczak oraz p. Justyną Górną udała się na wycieczkę do przesympatycznego miejsca - "Campus" Domasławice. foto

Wyjście klasy I b do Muzeum Zabawek
Image: Wyjście klasy I b do Muzeum Zabawek

Dnia 20 maja udaliśmy się do Muzeum Miasta na wystawę zabawek. Eksponaty choć stare, niektóre trochę zniszczone to jednak wzbudziły zainteresowanie dzieci.  Najbardziej zaciekawiły je stare drewniane klocki  oraz gra podwórkowa: "W klasy". foto
Sporządziła: Agnieszka Pastuszak

Zajęcia przyrodnicze w 3a
Image: Zajęcia przyrodnicze w 3a

18, 19 i 20 maja 2016r. uczniowie klasy 3a uczestniczyli w cyklu zajęć przyrodniczych. Panująca wszędzie wokół wiosna to idealny czas na tego typu zajęcia. Warsztaty odbywały się zarówno w sali lekcyjnej, jak i w terenie. Podsumowaniem zajęć jest kącik roślinno - warzywny założony przez uczniów i p. Martę w sali 215. foto

Wspomnienia klasy 3b
Image: Wspomnienia klasy 3b

20 maja uczniowie klasy 3b pod opieką wychowawczyni Marioli Szyszki wybrali się do Przedszkola nr 15 na zajęcia o zdrowym odżywianiu przygotowane przez p. Magdalenę Kubiak – mamę Mikołaja. foto

Wycieczka klas Id i Ie
Image: Wycieczka klas Id i Ie

19 maja 2016 roku klasy Id i Ie wspólnie wybrały się na wycieczkę do Kościana. Na miejscu czekał na uczniów Kapitan Glut, który wezwał dzieci na poszukiwanie skarbu, ponieważ tylko ludzie młodzi i z czystym sercem mają szanse go odnaleźć. foto

Wycieczka klasy 1b
Image: Wycieczka klasy 1b

To był dzień pełen emocji i wrażeń. W czwartek  19 maja klasa I b wybrała się na wycieczkę do Kościana, do Nenufar Club. Razem z piratami płynęliśmy tratwą i szukaliśmy skarbu. foto

Warsztaty archeologiczne w 2c
Image: Warsztaty archeologiczne w 2c

W środę 18 maja uczniowie klasy 2c odwiedzili Muzeum Miasta Ostrowa Wielopolskiego,  gdzie uczestniczyli w warsztatach archeologicznych. Dzieci zapoznały się na nich z pojęciem archeologii jako nauki i zakresem jej zainteresowań. foto

LEKKOATLECI W MISTRZOWSKIEJ FORMIE
Image: LEKKOATLECI W MISTRZOWSKIEJ FORMIE

W środę  18 maja na stadionie KS Stal w Ostrowie Wlkp. odbyły się Mistrzostwa Powiatu Ostrowskiego w Lekkoatletyce o Puchar Starosty. Zawodnicy rywalizowali w dwóch wybranych konkurencjach. Do wyboru były: biegi na dystansach – 60, 300, 600 i 1000 m., skok w dal, skok wzwyż oraz rzut piłeczką palantową. foto

CZWÓRBOIŚCI ZNÓW NAJLEPSI
Image: CZWÓRBOIŚCI ZNÓW NAJLEPSI

We wtorek 17 maja 2016 r. drużyna chłopców naszej szkoły wystąpiła w Mistrzostwach Rejonu Kaliskiego w Czwórboju Lekkoatletycznym. W zawodach wystartowało 11 szkół. Pomimo bardzo niesprzyjającej pogody nasza drużyna zaprezentowała się fantastycznie -  zdobyła łącznie 1108 punktów i zwyciężyła całą rywalizację.