Archiwum rok 2013/2014

Wycieczka klas VI a i VI c – Walka z przeciwnościami losu

Categories: | Author: Admin SP | Posted: 2014-06-04 | Views: 662

Dzień 29 maja rozpoczął się dla wychowawców bardzo wczesnym rankiem. Najpierw chcieli oni siłą woli powstrzymać deszcz, potem próbowali odraczać w czasie wyjazd na trasę, aż w końcu poddali się. W internecie pojawiła się informacja o odwołaniu wycieczki i zaproszenie do przyjścia do szkoły. Zobacz zdjęcia

Wychowawcy dzwonili do rodziców i informowali o swojej decyzji. My jako uczniowie nie byliśmy z tego zadowoleni. Przyszliśmy do szkoły. W szkole okazało się, że możemy mile spędzić czas oglądając ciekawy film. Po obejrzeniu filmu udaliśmy się do restauracji „U Włocha” gdzie serdecznie przyjął nas właściciel pan Berchici. Spędziliśmy miło czas przy pizzy. W czasie w którym oglądaliśmy film nasze wychowawczynie wykorzystały wszystkie swoje umiejętności organizacyjne i zaplanowały dla nas drugi dzień wycieczki. 30 maja o 9.00 wyruszyliśmy autokarem do Gołuchowa. Po przybyciu na miejsce spacerowaliśmy w grupach po parku. Zjedliśmy drugie śniadanie.  O 10.30 do 13.30 braliśmy udział w lekcjach przyrodniczych z podziałem na klasy. W czasie lekcji pracowaliśmy w grupach. Jedna z lekcji dotyczyła okazów dendrologicznych w parku, druga ssaków żyjących w gołuchowskim parku – żubra, daniela, dzika i konika polskiego. O 14.00 zjedliśmy obiad. O 15.30 zaczęliśmy pokonywać przeszkody w Parku Linowym. W oczekiwaniu na wejście na trasę graliśmy w piłkę nożną i siatkówkę. Spacerowaliśmy również po plaży. O 19.00 udaliśmy się w drogę powrotną do domu. W związku z tym, że pogoda pokrzyżowała nam plany nie mogliśmy zrealizować pierwotnych planów i nasza wycieczka będzie miała ciąg dalszy – pojedziemy rowerami do Huty i do Wtórku, pójdziemy na lody i całkiem możliwe, że do kręgielni i/lub na pizzę.