Archiwum rok 2013/2014

5a na wycieczce w stolicy

Categories: | Author: Admin SP | Posted: 2014-06-14 | Views: 494

W dniach 11-12 czerwca 2014 r. klasa 5a wraz z opiekunami panią Kasia Sadowską i panią Olą Mierzchałą wyruszyła na podbój stolicy :) Napięty program wyjazdu przyczynił się do wczesnej pobudki, już o 4.45 spotykaliśmy się na parkingu szkolnym. Na wielu twarzach widać było  niedobory snu, na szczęście w czasie długiej podróży autokarem była okazja je wyrównać.  Zobacz zdjęcia

Po dotarciu na miejsce i spotkaniu z panią Iwoną, naszą przewodniczką, rozpoczęliśmy spacer po Starówce (widzieliśmy Plac Zamkowy, dziedziniec Zamku Królewskiego, Katedrę Św. Jana, Rynek, mury obronne) i Nowym Mieście (Rynek, skarpa wiślana), na koniec przeszliśmy na plac Piłsudskiego pod Grób Nieznanego Żołnierza. Kolejnym punktem programu była wizyta w Centrum Nauki Kopernik, gdzie przez 3 godziny mogliśmy samodzielnie testować dostępne eksponaty (POLECAMY WSZYSTKIM CIEKAWYM ŚWIATA). Na koniec aktywnego dnia udaliśmy się na posiłek i zasłużony odpoczynek.
           Drugiego dnia po smacznym śniadaniu i wykwaterowaniu z hotelu, udaliśmy się do Łazienek Królewskich. Tam w towarzystwie naszej przewodniczki spacerowaliśmy po parku oraz wzięliśmy udział w zajęciach edukacyjnych „Poznaj Króla” (po zwiedzeniu Pałacu Myślewickiego redagowaliśmy nasz Warszawski Niecodziennik). Następnie udaliśmy się pod Stadion Narodowy na pamiątkowe zdjęcie (ze względu na imprezę masową nie był on dostępny dla zwiedzających). Ostatnim punktem programu był wjazd na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki i podziwianie z wszystkich stron świata (czterech ;)) panoramy Warszawy. Niespodzianką na koniec, poza programem, była przejażdżka metrem. Po obiedzie, o godzinie 15.30, rozpoczęła się nasza podróż powrotna.

Wycieczka zakończyła się o 21.00 na parkingu szkolnym, skąd wszyscy pełni wrażeń wpadliśmy w stęsknione ramiona rodziców i udaliśmy do swoich domów. Wcześniej jednak doszliśmy do wspólnego wniosku, że wycieczkę koniecznie trzeba powtórzyć :)