Wakacje w Grecji ...
Image: Wakacje w Grecji ...

Od 24 lipca do 4 sierpnia 2015 roku grupa uczniów pod opieką Iwony Śmiechowskiej uczestniczyła w wyjeździe do Grecji. Zwiedziliśmy Leptokarię, Meteory (zespół klasztorów górskich położonych na skałach), Olimp, Saloniki. Wzięliśmy udział w wieczorze greckim (zabawa przy dźwiękach muzyki) oraz płynęliśmy na wyspę Skiathos (kąpaliśmy się w krystalicznych wodach najpiękniejszej wody Europy).

"Moi drodzy! Uwaga konkurs!!!

Już za 5 dni urodziny patrona naszej szkoły, ks. Jana Bosko. Może macie jakiś pomysł na uczczenie tego dnia? Jeśli tak, ogłaszam konkurs! Udokumentujcie, jak świętujecie urodziny księdza Bosko! Może na sportowo z przyjaciółmi, może religijnie, a może artystycznie? W konkursie może wziąć udział każdy uczeń Zespołu Sióstr Salezjanek. Prace pisemne, w których opiszecie, jak świętowaliście ze zdjęciem lub zdjęciami (wszystko w formie elektronicznej) wysyłacie na adres morano@osw.pl do końca sierpnia. Tytuł maila - urodziny księdza Bosko. Wiem, że nie zawiedziecie Emotikon smile
Rozstrzygnięcie konkursu na początku września! Do dzieła!!!" Pozdrawiam Katarzyna Płonka.
Na zdjęciu matka generalna i ksiądz generał z młodzieżą przed pomnikiem ks. Bosko w Turynie.

Wycieczka do Hiszpanii

W dniu 27.06.2015 r. grupa szczęśliwców ze Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Liceum Sióstr Salezjanek wyruszyła na spotkanie z przygodą - kierunek HISZPANIA. Po drodze zwiedzaliśmy we Francji - Awinion z ogromnym pałacem papieskim i słynnym mostem Benezet oraz miasteczko Nimes – w którym podziwialismy wspaniale zachowaną starożytną arenę przypominającą rzymskie koloseum oraz świątynię Cezara. Naszym domem na czas pobytu w Blanes stał się hotel Costa Brava, którego największą atrakcją był basen na najwyższym poziomie (czyt. na dachu). W czasie pobytu, oprócz korzystania z oczywistych nadmorskich atrakcji, czekały na nas sportowe emocje (kibicowanie polskim reprezentacjom piłki ręcznej plażowej podczas Mistrzostw Europy w Lloret de Mar) i atrakcje przyrodnicze (wizyta w ogrodzie botanicznym Marimurtra). Montserrat i Barcelona to kolejne atrakcje na naszej wakacyjnej drodze.
Montserrat to najświętsze miejsce katalończyków – klasztor Benedyktynów z drewnianą figurką „Czarnej Madonny” położony na wysokości 750m.n.p.m. i urzekający pięknem górskiego krajobrazu.

Czytaj więcej...

Wakacje z Rossmannem - dzień 9 i 10

Tuż po śniadaniu pojechaliśmy na Stadion Narodowy. Mogliśmy zobaczyć jak prezentuje się największy stadion piłkarski w Polsce. Oprócz tego zwiedzaliśmy interaktywną wystawę o starożytnych Pompejach. Największe wrażenie zrobiły na Nas gogle wirtualnej rzeczywistości na których mogliśmy zobaczyć krótką prezentacje przedstawiającą zniszczenie miasta przez Wezuwiusza.
Po wizycie na Narodowym zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Czekały tam nas liczne atrakcje, które przypadkiem nauczyły nas czegoś o fizyce, biologii i innych dziedzinach nauki.
Wieczorem odbyła się dyskoteka pożegnalna oraz podsumowanie obozu. Ogłoszono także wyniki klasyfikacji ogólnej konkursów prowadzonych przez firmę Rossman. Nasza grupa "Zdrowo Nakręceni" zdobyła pierwsze miejsce, pokonując pozostałe 8 drużyn!

Ostatni dzień naszego obozu zaczął się bardzo wcześnie. Po sytym śniadaniu odbył się krótki pożegnalny apel. Podziękowaliśmy Pani Ani, która była wychowawczynią naszej grupy i ruszyliśmy do autokaru. Szkoda było wracać, ale jak wiadomo wszystko co dobre kiedyś się kończy. Zobacz foto ...

Wakacje z Rossmannem - dzień 8

Dziś odbywały się kolejne warsztaty. Mieliśmy okazje spotkać się z dietetykiem oraz trenerem personalnym. Po obiedzie uczestniczyliśmy w zajęciach kulinarnych zorganizowanych przez firmę Bakaland. Przyrządzaliśmy pyszne, proste i zdrowe dania z bakaliami. Zobacz foto ...

Wakacje z Rossmannem - dzień 7

Tego dnia mieliśmy przyjemność podróżować warszawskim metrem. Wysiedliśmy na stacji Dworzec Gdański, skąd udaliśmy się pieszo na zakupy do Galerii Arkadia.
Wieczorem przygotowano dla Nas kolejną atrakcje. Wszyscy uczestnicy Rosswijających Wakacji udali się do Teatru Polonia na spektakl "Trzeba zabić Starszą Panią" w reżyserii Cezarego Żaka. Po przedstawieniu reżyser przyszedł do nas zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie."

Wakacje z Rossmannem - dzień 6

Był to kolejny dzień warsztatów zorganizowanych przez firmę Rossman. Jeden z nich dotyczył zachowań oraz tresury psów. Uczestnicy na własne oczy mogli się przekonać jakie efekty przynosi "trening pozytywny" czworonogów.
Wieczorem odbyła się druga na obozie dyskoteka, jednak większość z naszych uczniów wybrała się do parku linowego."

Wakacje z Rossmannem - dzień 5

Piątego dnia braliśmy udział w wycieczce po stolicy. Autokarem z odkrytym dachem przyjechaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki, gdzie podziwialiśmy panoramę Warszawy. Następnie przejechaliśmy na Krakowskie Przedmieście. Z tamtego punktu kontynuowaliśmy naszą wycieczkę pieszo. Przechodząc koło Pałacu Prezydenckiego dotarliśmy na Plac Zamkowy. Po krótkiej opowieści o historii Zamku Królewskiego Pani Przewodnik zaprowadziła Nas do Archikatedry Warszawskiej. Wycieczka była bardzo ciekawa, ale jednocześnie wyczerpująca ze względu na panujący w Warszawie upał.
Wieczorem nasza grupa wyszła do kina na film "Jurassic World"."

Wakacje z Rossmannem - dzień 4

Dzisiaj firma Rossman przygotowała dla uczestników Rosswijających Wakacji liczne warsztaty. Między innymi obecna była firma Schwarzkopf, która prowadziła warsztaty ze stylizacji włosów. Wieczorem zorganizowano dla nas wyjazd do Aquaparku." Zobacz foto ...

Wakacje z Rossmannem - dzień 3

Po śniadaniu, udaliśmy sie na poranny blok sportowy. Na nim, trenowaliśmy naszą grę w badmintona, a potem relaksowaliśmy sie w saunach, jacuzzi i basenie w hotelu. Po obiedzie wyszliśmy na orlika i graliśmy w palanta oraz koszykówkę. Wieczorem poszliśmy do pobliskiego lasu i graliśmy w podchody. Był to dzień pełen zajęć, wszyscy wrócili bardzo zmęczeni do pokojów.